Πρωτοχρονιάτικη ψηφιακή δράση του ΕΟΤ για προβολή της Ελλάδας στην Κίνα

Ξεκίνησε  την ψηφιακή προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές και το 2021 ο ΕΟΤ.

Η ανατολή του ήλιου στην Αθήνα που μάγεψε το κινεζικό κοινό, αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ, έγινε στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών για την αποτελεσματική προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω πρωτότυπων ψηφιακών δράσεων.

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας την 1η Ιανουαρίου συμμετείχε χωρίς οικονομική επιβάρυνση στην πρωτοχρονιάτικη καμπάνια «Sunrise 2021» του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Wechat του ομίλου Tencent.

Το κινεζικό Wechat είναι το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ασία με περισσότερους από 1,2 δις ενεργούς χρήστες

Κεντρική δράση της καμπάνιας ήταν η προβολή 24ωρου live streaming με την ανατολή του ηλίου σε επιλεγμένους προορισμούς ανά την υφήλιο.

Η Ελλάδα συμμετείχε με προβολή 15λεπτου βίντεο από την ανατολή του ηλίου στην Αθήνα, έπειτα από συντονισμό της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και με τη συνδρομή των influencers δίδυμων αδερφών Ερωτόκριτου, γνωστών ως «Greek Twins», που ανέλαβαν τη μετάδοση με πλάνα από τον Υμηττό και την Ακρόπολη.

Η καμπάνια και τα live streaming βίντεο προβλήθηκαν από την πλατφόρμα Channels του Wechat, ενώ το ελληνικό live streaming είχε περισσότερα από 2 εκατομμύρια views