Αύξηση κατά 75% στο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για την Ελλάδα

Τις νέες, σημαντικές πρωτοβουλίες της Google για τον Ελληνικό Τουρισμό, παρουσίασε η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης Πέγκυ Αντωνάκου στο «Delphi Economic Forum» μαζί με τον Υπουργό Τουρισμού Χ. Θεοχάρη.

Η Πέγκυ Αντωνάκου ανακοίνωσε ότι, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, τίθεται σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Google «Travel Insights», καθώς και ένας νέος κύκλος εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού.

Το «Travel Insights» (travelinsights.withgoogle.com) έχει στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, συμβάλλοντας στην ταχύτερη ανάκαμψη του κλάδου.

Τι περιέχει η πλατφόρμα

Η πλατφόρμα αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία, το «Destination Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για προορισμούς) και το «Hotel Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για ξενοδοχεία).

Δίνει την ευκαιρία δηλαδή σε Κυβερνήσεις σε Κυβερνητικούς Οργανισμούς και στις επιχειρήσεις του Τουρισμού να βλέπουν τα δεδομένα που έχει η Google για τον τουρισμό, σε πραγματικό χρόνο όπως τι αναζητούν οι τουρίστες στην Ελλάδα, που θέλουν να πάνε, σε ποια περιφέρεια, σε ποια πόλη, τι αναζητούν σε σχέση με τα ξενοδοχεία κ.α.

 

Τι προσφέρουν τα στοιχεία που παρέχει

 

  • Σε Κυβερνητικό επίπεδο βοηθούν ώστε να παίρνονται αποφάσεις όπως που και με ποιες χώρες πρέπει να κάνουμε συμφωνίες , που είναι σημαντικό να διευκολύνουμε την έλευση των τουριστών κ.α.

 

  • Σε επίπεδο επιχειρήσεων – επαγγελματιών του τουρισμού δίνονται συμβουλές,  βάσει των οποίων μπορούν να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους, καθώς η Χώρα μας έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό,  απαρτίζεται από μικρομεσαίες επιχειρήσεις – οικογενειακές, αλλά απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά, στο παγκόσμιο κοινό αξιοποιώντας την τεχνολογία και τις δυνατότητες της μπορούν να φτάσουν στους τουρίστες.

Τα εργαλεία είναι ψηφιακά και είναι δωρεάν

Η Π.Αντωνάκου δίνοντας τα τελευταία στοιχεία που μπορεί κάποιος να δει και να χρησιμοποιήσει από την πλατφόρμα προσαρμόζοντας την στρατηγική της επιχείρησης του την κάθε στιγμή ανέφερε.

Το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για την Ελλάδα αυξήθηκε τον Απρίλιο κατά 50% σε σχέση με το 2020.

Το Μάϊο τα στοιχεία δείχνουν ότι έχει υπερδιπλασιαστεί.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τη Χώρα μας αλλά όλα αυτά είναι μεταβαλλόμενα λόγω της πανδημίας ανέφερε.Τονίζοντας ότι είναι στρατηγική η συνεργασία της Google με τον ελληνικό τουρισμό αλλά και τις περιφέρειες.

Εκπαίδευση από την Google

 

Παράλληλα με την πλατφόρμα «Travel Insights», η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων τόσο ατομικών όσο και ομαδικών. Έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων και θα προσφέρονται δωρεάν από τις 18 Μαΐου online σε εβδομαδιαία βάση στο g.co/greektourism και στην ενότητα «Σεμινάρια από το σπίτι».

Η Π. Αντωνάκου ανέφερε πως,  185.000 επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα από την Google , επισημαίνοντας πως «ο τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και η Google φροντίζει να αποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και στην ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν αυτή την ανάκαμψη. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών».

Ο Υπουργός Τουρισμού Χ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι «η Ελλάδα δεν είναι η χώρα που θα πει ‘ανοίγουμε και ελάτε, όποιος θέλει, χωρίς προϋποθέσεις’. Το κάνουμε με κανόνες και με σεβασμό στην υγειονομική ασφάλεια. Η ασφάλεια και οι διακοπές, η ασφάλεια και η ανοικτή οικονομία, μπορούν να βρουν σημείο ισορροπίας. Και αυτό αποδεικνύεται με τον Ελληνικό Τουρισμό. Τα μηνύματα είναι ευχάριστα. Στη Γαλλία, όπου θα βρεθώ μέσα στις επόμενες ημέρες, είμαστε πρώτοι σε κρατήσεις. Στις Η.Π.Α. έχουμε για πρώτη φορά 10 απευθείας πτήσεις και, μάλιστα, ανακοινώθηκε και μια ακόμη πτήση της Delta Air Lines από τη Νέα Υόρκη, η οποία, μάλιστα, θα διατηρηθεί και το χειμώνα. Στη Μεγάλη Βρετανία η θέληση και η όρεξη για να έρθει ο κόσμος στη χώρα μας είναι μεγάλη. Υπάρχουν τα γνωστά ζητήματα σε σχέση με την κατηγοριοποίηση της χώρας μας, αλλά είναι χαρακτηριστικό ότι τα ταξίδια, οι πτήσεις προς συγκεκριμένους προορισμούς, δεν σταμάτησαν καθόλου όλο αυτό το διάστημα. Και αυτό δείχνει πόσο πολύ θέλει ο Βρετανός τουρίστας να έρθει στη χώρα μας».

Ανέφερε επίσης πως ο ανταγωνισμός φέτος θα είναι μεγαλύτερος και διπλός και είναι σημαντικά τα εργαλεία που παρέχονται από την Google.

  • Εσωτερικός ανταγωνισμός – Τιμές και παροχές

 

  • Εξωτερικός ανταγωνισμος- Επιλογή προορισμού.

 

SHARE