
Sunshine Discount – η κοινή καμπάνια του ΕΟΤ και της AEGEAN
Ηλιόλουστες εκπτώσεις για τους δυνητικούς επιβάτες, ανακοίνωσαν σήμερα παρουσιάζοντας την νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια ο ΕΟΤ και η ΑEGEAN, που συνεργάζονται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.
Η κοινή τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό “Sunshine Discount” παρουσιάστηκε σήμερα από τον ΓΓ του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και την Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη.
Η καμπάνια επενδύει στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, σύμφωνα με τον ΕΟΤ και την AEGEAN, έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.
Όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας, απ’ όπου ο επισκέπτης θα ταξιδέψει για να επισκεφθεί την χώρα μας, τόση θα είναι και η έκπτωση που θα αποκομίσει στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.
Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN έτσι και η νέα “Sunshine Discount” καμπάνια, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.
Η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από τα μέσα του προηγούμενου μήνα, θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία).
Θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.
Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».
H Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών.
Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας, αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε».